Αντιδήμαρχος Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού, Νέας Γενιάς  και Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θέρμης


Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δημοτικής Ενότητος Μίκρας Δημου Θέρμης – Δημοκρατική Ενότητα


Σύντομο Βιογραφικό

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Πλαγιάρι του Δήμου Θέρμης. Είμαι παντρεμένος με την εκπαιδευτικό Βενετία Γιακαμόζη και έχω δύο κόρες, την Ιωάννα και την Τάνια, φιλόλογος και νηπιαγωγός, αντίστοιχα.
Σπούδασα Τεχνολόγος Μηχανικός, Ηλεκτρονικός και εργάστηκα στον ΟΤΕ.
Διετέλεσα πρόεδρος της Α’ Βάθμιας και Β’ Βάθμιας Σχολικής Επιτροπής.

Είμαι Αντιδήμαρχος Παιδείας, Δια βίου Μάθησης, Πολιτισμού, Νέας Γενιάς και Κοινωνικής Πολιτικής καθώς και Πρόεδρος της Επιτροπής  Παιδείας του Δήμου Θέρμης . Έχω αναπτύξει πολύπλευρη κοινωνική, πολιτική και αθλητική δράση με την ενεργή συμμετοχή μου σε πολιτιστικούς και αθλητικούς συλλόγους. Επί σειρά ετών υπήρξα μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του “Παιδικού χωριού SOS Πλαγιαρίου”.

Θέρμη, η Πόλη που Μαθαίνει

Η πρόσβαση στη γνώση και την εκπαίδευση αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα, δεδομένο και αναφαίρετο για ανθρώπους κάθε ηλικίας, κάθε φύλου και φυλής. Η πολιτεία έχει την υποχρέωση να παρέχει κατάλληλες δομές, εκπαιδευτικό πρόγραμμα και απρόσκοπτη πρόσβαση. Εμείς, στο δήμο, έχουμε την ευθύνη να λειτουργήσουμε ως εγγυητές της ισότιμης παροχής εκπαίδευσης σε ποιοτικές δομές. 

Aπό τον Οκτώβριο 2017, o Δήμος Θέρμης συμμετέχει στο παγκόσμιο δίκτυο των Πόλεων που Μαθαίνουν « Learning Cities»της Unesco.  Ένα καινοτόμο δίκτυο, που έχει ως στόχο να παρέμβει δυναμικά στο πεδίο της Δια Βίου Μάθησης και της εκπαίδευσης, τυπικής ή άτυπης, σε επίπεδο δήμων και τοπικών κοινωνιών με την οργάνωση ποικίλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δίνοντας έμφαση στη στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.

Από τη θέση του αντιδημάρχου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Νέας Γενιάς και Κοινωνικής Προστασίας έχω αγωνιστεί για:

  • τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας μάθησης και γνώσης με ενεργούς πολίτες και κοινή δέσμευση και πορεία προς την αειφορία και την ανάπτυξη,
  • ισόρροπη και ισότιμη διαχείριση όλων των σχολείων του δήμου Θέρμης με εξασφάλιση της απρόσκοπτης πρόσβασης και του κατάλληλου περιβάλλοντος για την ασφαλή φοίτηση και κατάρτιση όλων,

μέσα από:

  • την καθημερινή επικοινωνία με τη σχολική και εκπαιδευτική κοινότητα τόσο για την ανίχνευση αναγκών, όσο και για τη άμεση λύση προβλημάτων που προκύπτουν στην καθημερινή λειτουργία των σχολικών μονάδων
  • την τακτική επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς της πολιτείας και τις δυναμικές παρεμβάσεις σε ζητήματα εκπαίδευσης όπως θέματα σχολικής στέγης, εκπαιδευτικά προγράμματα και μεταφορά μαθητών
  • την άμεση συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων για διεκδικήσεις και ζητήματα που αφορούν τη σχολική κοινότητα
  •  την επίμονη και άοκνη προσπάθεια και δουλειά για να λυθεί το πρόβλημα της σχολικής στέγης με αποτέλεσμα την ανέγερση δύο νέων σχολικών μονάδων που θα λειτουργήσουν από τη νέα σχολική περίοδο αλλά και τη δρομολόγηση άλλων δύο
  • τη σύσταση Επιτροπής δια Βίου Μάθησης και συντονισμό των δράσεων επιμόρφωσης και κατάρτισης των ΚΥκλων ΜΑθησης

Δράσεις γνώσης και μάθησης για μικρούς και μεγάλους στην Πόλη που Μαθαίνει

  • λειτουργία των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης σε συνεργασία με το Ίδρυμα Νεολαίας & Δια Βίου Μάθησης και το Υπουργείου Παιδείας
  • υλοποίηση των ΚΥκλων ΜΑθησης, ενός προγράμματος κατάρτισης για ενήλικες από πολίτες εθελοντές για όλους τους πολίτες για τρία συνεχή χρόνια μετά τη διακοπή της λειτουργίας των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης από το Υπουργείο Παιδείας
  • διοργάνωση μαθημάτων ελληνικής γλώσσας, ιστορίας και πολιτισμού για μετανάστες πρώτης γενιάς σε συνεργασία με το Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών και παράλληλα μαθήματα μητρικής γλώσσας για παιδιά μεταναστών για δύο συνεχείς χρονιές
  • δημιουργία Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο  Λιβάδι, που θα λειτουργήσει από την επόμενη σχολική χρονιά
  • ενημερωτικές δράσεις Επαγγελματικού Προσανατολισμού με τη συμμετοχή του ΚΕΣΥΠ και των Ανώτερων και Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της περιοχής
  • πρόγραμμα και δράσεις ανακύκλωσης σε όλα τα σχολεία
  • ενίσχυση και στήριξη πρωτοβουλιών των σχολείων για συμμετοχή ανταλλαγές, αδελφοποιήσεις και σε ευρωπαϊκά προγράμματα ERASMUS
  • πρόγραμμα “Συμβουλευτικής Στήριξης Σχολικών Κοινοτήτων σε συνεργασία με την “Ανατολική Α.Ε.”
  • πρόγραμμα “Αστικής Κινητικότητας” σε συνεργασία με τον Ο.Α.Σ.Θ.
  • θεσμοθέτηση και υλοποίηση “Διαγωνισμού Ελληνικής Γλώσσας και Ορθογραφίας” για τους μαθητές των Γυμνασίων
  • επιβράβευση επιτυχόντων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ στη “Γιορτή Αποφοίτησης”
  • προώθηση της πρακτικής άσκησης για ΕΠΑΛ  μέσω του θεσμού της “Μαθητείας”
  • επαναλειτουργία Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής με νέο σχεδιασμό, διαμόρφωση χώρου και νέα εκπαιδευτικά αυτοκίνητα και ποδήλατα